Wednesday, 30 March 2011

Hanya mahu membebel

Salam semua pembaca... (hik3..mcm la ade pembaca~)

Actually today berniat nak post pasal design baju..akan tetapi tiba-tiba tidak berMOOD yang agak baik disebabkan beberapa hal..jd, hari ni cuma rasa nak membebel. Tak tahu la pjg ke x entry membebel ni...huhu..

Dua tiga hari ni langsung x post apa-apa (Sbb x dpt nk mengadap laptop. Padan muka!). Sangat tidak ada idea dan tidak bermood. Tpi sempat lah membaca blog b2b dr satu ke satu... ada juga 2 3 blog yg aku follow sbb cam menarik.. Blog aku je x de follower..haha... dgn blog2 ni juga la dpt knl dgn beberapa manusia yg mulia hati.... yg nk berkongsi apa2 info... dan juga ade yg menjadi sahabat. Bagus kan. Tp............bile baca blog mereka lame-lame... hati aku jd tacing pulak. Hepi...Sedey..cemburu...mcm2 arr rase.. kadang2 klu teringt2 post dorang.. x le tido beb.. gua ckp btol ni..ahahaha.. agak sengal juga aku ni...

Nk taw kenapa aku hepi bace blog dorg..kerana ia wat aku sgt xcited tuk prepare wedding aku. Berkobar2 sekejap.. pastu sedey da pulak..
Rase sedey bila bc entry2 dorg yg best! Mcm2 cite ade.. aku pulak x tau nk post apa.. dok terperap dlm bilik and wat keje yg sama hari2.. x kan nk post bende yg sama hari2 kan..basuh  bj lipat bj kms dapur..keje2 suri rumah.. cam pelik je klu post camtu kat blog kan. betul x.. betul x? betul ke x.......aa... tgk..x de sape pn jwb... sbb aku x de pembaca...hahahaha...
Kenapa pulak aku rase cemburu dgn dorg.. ye la~ klu bc kdg2 dorg ade tulis vendor2yg dorg pilih tuk wedding dorg... paling gempak klu kat attire, photography, make up artist.. tgk ea...~ arma abd. rahman.......Zery Zamry.........Rizman Ruzaini..........Shahrir Nurdin....... CandidSyndrom.........Fiza Zainuddin.........Nurul Syukor..........x ke gempak tu... sgt hebat kerana mereka boleh menggunakan khidmat2 mereka2 yg sgt famous amos ni! uhuhu.. Klu aku nk..mmg la mampu juga...tp cuma MAMPU BERANGAN! haha..
Lagi satu cemburu dgn diri mereka juga.. Kerjaya mereka2 ni.. Graphic designer...phtographer... Engineer.. mcm best je hari2 mereka ni...

Lalu aku pun berfikir...BOLEH TAK SAYA JD MCM TU?? paling koman...jd photographer pn jd la... huhu..mcm la bgus sgt amik gmbr nk jd photographer knon.........sok2 aku upload gmbr wedding yg aku penah amik la ea...pastu sape2 yg mulia hati komen hasil kerja aku yg x seberapa hebat cam org2 di luar sana...

Jumpa lg di next entry okay! buhbye...

Lots of Love! ;
Qaseh AzRin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...