Thursday, 31 March 2011

Jom cite pasal baju sanding lagi!

Hehehe... Tak habis-habis la nak cite pasal baju yg di idam-idamkan...ha.... cecite2 (dialog hantu kak limah..haha) Nak cite ni... Setelah sekian lama...aku cam terminat dgn design ni..kena la sgt dgn konsep baju yg aku nk.. sesuai and sangat menepati piawaian yg dikehendaki ;p *theme bj sanding is; Ballerina, fairytale, Vintage but still ketimuran..(untuk menjaga kesopanan dan kesusilaan seorg wanita muslim..) ahaks... Klu aku jd designer bj mgkin lah aku pening pale nk wat design nye.. sbb ade 2 3 konsep yg perlu di wat untuk sepasang baju...GILER kan!!!!!! hahahahaha~ Here some picture berkonsepkan ballerina and fairytale...



Sangat nice kan.. nmpk cam soft je... tp itu adalah konsep nya sahaja. Apa yg disukai adalah kain yg mcm kain net tersebut..yg kembang2 tu.. comel sgt2 kan! Jenuh mengumpul gambar2 dr cik goooOgle ok.. Ada satu lagi gmbr.. This is bj yg Elyana pki time wedding.. English Vintage theme..Designer; Zery Zamry.


Comel kan net yg kembang2 tu.. so after mencari2... Aku terFALL in LOVE dgn baju Rizman Ruzaini. Giler gempak la kan sbb nk RR yg wat kan bj..cam mampu la pulak kan... haha.. before this I already told kat past entry nk leher cam 'kura-kura'..hik hik hik.. leher yg tggi tu... sbb nk tutup leher Bcause wearing tudung..nk butang berderet-deret kat belah belakang and nk ade ribbon kat belah pinggang...so today I show pulak design bahagian tgn and kain nye.... hehe... This picture dr magazine actually.. its from Pesona pengantin. Designer; Rizman Ruzaini.


Adakah anda lihat hujung kain tersebut?? Ya... ianya sama la dgn konsep ballerina yg ade net kembang byk-byk tu.. klu dpt sikit je kat hujung cam baju RR tu da ckup bgs dah! wawawa... lengan bj tu pulak.. akan ku pjg kan dan letak butang berderet cam kat belakang bj..Hujung lengan tgn tu pulak akan ku letak net kembang mcm kat hujung kain.... hohohohoho...Sangat la cerewet aku ini...hahaha... So...inilah design yg sgt di impikan. Tak tahu lah dapat ke tidak.. Harap2 kesampaian la! Amin.......~

Untuk next post...ada lagi gmbr-gmbr yg nk di kongsi.. jd singgah2 ok... :)

Buhbye!!

Lots of Love! ;
Qaseh Azrin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...