Friday, 15 April 2011

Belon @ Balloon

Hai Hai Hai.........

Haaa..di waktu yg hampir-hampir sama yakni dekat-dekat pukul 8 juga aku mula menulis blog untuk hari ni..huhu~ Agak-agak nak cite psl ape ek...pre-wedding nk?! Ha Ha Ha.. Setelah beberapa minggu aku mengumpul gambar..Sudah tiba la masa nye untuk berkongsi lg.. Aku teringin sangat nak take pictures with balloonSS! Mase sekolah dulu ade ternmpk gmbr hillary duff dgn belon yang banyak sgt2..sejak tu mmg berangan la nk amik gmbr dgn belon.. Than bile fikir2 ape benda yg leh aku guna time pre-wedding nnt..aku rase belon adalah sgt menarik.. x kisah la klu ade org kate mcm props biase je..da selalu org buat.. asalkan kite suke kan.. gmbr kite..kite yg nk simpan.. kiter yg nk puas hati time tgk balik gambar-gambar kahwin kiter..KAN! hahaha.. emosi pulak...tempat nk amik gambar tu..klu kat tempat yg hijau..penuh rumput.. dan pokok2 pun cantik kan... meh tgk gambar-gambar ni..belon ohh belon~ hihihi... I like!!








Cantik tak... Suke tak... ;) Aaa... Marilah kiter ambil gambar dengan belon tuk pre-wedding kiter nnt ea! hahaha...Sok-sok aku post theme lain pulak tuk pre-wedding. Hopefully post ni dapat memberi inspirasi kepada bakal pengantin yg lain... Hehe...

Jumpa lagi! Tata and muahhhxx!!

Lots of Love!;
Qaseh Azrin

5 comments:

  1. suke suke suke sgt..kreatif n romantic..colourfull l0vee heeee

    ReplyDelete
  2. eh cam kenal gambar ayu n fazmin tu...gambar kakak kite tu...huhu..suke belon jugakkk :)

    ReplyDelete
  3. hai liyana..ur kakak ea.. sangat suka gmbr itu.. ur sister have a nice gojes picture to save for the rest of her life! so jeles!!! ;)

    ReplyDelete
  4. yup..my sis..thanks..:) credit to her photographer.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...