Thursday, 7 April 2011

Kebisuan...kerana melihat kain yang banyak!

Salam... Hai teman-teman~

Masih terasa penat berjalan seharian di Jakel semalam..Pergi dengan mama dan juga tunang yang sangat-sangat disayangi. Terima kasih bang bawa cyg beli kain baju nikah KITA! ;p
Sampai-sampai je.. Jadi macam orang bisu. Dalam erti kata lain.. Speechless! Hahahaha~
Kagum sangat tengok kain banyak-banyak. Untung lah Zahnita jadi model Jakel tu kan...isk.. Jeles sekejap. Mana la tak penat berjalan sampai 4 tingkat.. Kainnya pulak banyak macam ni.

Source: Jakel
 Aa..macam ni lah tiap kali masuk kedai kain..Excited bebeno.. Mana lah tak excited sangat-sangat..banyak sangat kan kain nye! Before this beli baju tunang kat Gulatis..Tapi rasanya tak best macam kat Jakel la... =)
Puas tengok segala jnis kain ni..memula sekali aku pilih kain ni..


This material is for solemnization ceremony.. White yang suci. =) Sepasang kain chiffon beaded, selendang, kain baju melayu and sampin. Korang rasa..Okay x??
After pilih baju nikah ni..aku pilih 2 pasang baju lagi..untuk mama dengan ayah. Green color.


First picture itu adalah untuk baju melayu ayah dan juga sampinnya.Second picture.. baju chiffon sulam mama dan sebelahnya ialah selendang mama.. (^^,)
Lepas siap pilih yang ini.. Aku mencari lagi..kali ini, plain chiffon pulak.


Okay..This is 2 tones plain chiffon.. I love Chiffon... So soft~ hehe...This chiffon aku nak pakai time Majlis Khatam Al-Quran. Sabtu malam. =)
Lepas siap pilih semua kain ni... aku pun bayar.... nah... amik sume duit ni...main jauh-jauh...huhuhuhu...


Lepas cashier tu bagi resit resit resit ni...(mak aih banyak nya resit...haha) Aku pun amik semua beg beg beg jakel ini..


Hahaha... banyak tak?! patut pun penat tak habis-habis kan...hahaha...
Ohhhh Jakel..jangan la buat sale lagi..nanti saya jatuh bankrupt sebab nak beli kain saje!!! wawawa~ Apa-apa pun... Thanks to abg tunang syg... muah muahh ;)

Jd.. ini lah entry kali ini. Saya berjaya mendapatkan kain untuk nikah dan khatam Al-Quran. Syabas!!! ngeee...jumpa lagi di post seterusnya ok! Muahhh muahhh!

Lots of Love!;
Qaseh AzRin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...