Sunday, 17 July 2011

I have a question...

Assalamualaikum..
salam sejahtera..salam 1 Malaysia...
selamat pagi, selamat tengah hari, selamat petang dan selamat malam.....


Teman-teman sekalian.. zira punya satu soalan... anybody still using this??


Haa... tapi takdelah maksudkan oldschoolnye typewriter walaupun jiwa saya ni agak vintage kan.. yang mcm ni pun ok...  


Apa yang zira nak tau.. typewriter ni ade sesape yang masih guna tak???!

*p/s: Tapi kalau ade sesape ade yang oldschool tu ok gak.. ahaks! tolong ea!!! 



Yang benar;
Zira yang desperate cari typewriter (^_^)

9 comments:

  1. zira nak buat pe ngn typewriter 2?biasanya sek keb je yg ada,2 pn klau x de orang buang ag :)

    ReplyDelete
  2. hik3 kt rumah atie..ade lg typewriter ni..rasa klasik tu...my company lama still using 2nd typewriter tuh..x silapnye if salah type can padam ryte..hik3

    ReplyDelete
  3. Dieyha: nk DIY something.. sangat berharap dapat using this..hihi

    atie: waaaaaaaaa.... ade ke????? leh pinjam x.. (^_^) leh gune lg x.. klu x le gune lg pn x pe.. klu leh pnjm..zira sangat2 ingin meminjam nye.. ;)))

    ReplyDelete
  4. Hehe.. hana.. zira cr typewriter yang oldschool tu untuk photography.. klu ade yg still berfungsi.. zira nk wat something skit untuk guestbook.. ;)) klu x de yg berfungsi.. dapat yg mcm 2nd picture tu pun ok.. tp sangat2 nk yg oldschool tu...

    ReplyDelete
  5. alaaaa tp zira katne skang?? atie tgh keje kat singapore..bnd tuh kat kuantan aiyaaa...atie try usahakan cr kat store..tp tkt mak dah kemas utk renovation rumah je..uhuk..

    ReplyDelete
  6. zira kat selangor.. bile atie balik sini.. zira x de la urgent sgt.. pape nnt atie g taw zira ye..
    wa.. mak kemas ke.. cube tipon mak.. hehe

    ReplyDelete
  7. gigihnye zira nak cari typewriter yang olskul tu... bagus2... ^_^

    ReplyDelete
  8. hahaha... nmpk cam terdesak sgt x hana...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...