Monday, 1 August 2011

I love them..

Assalamualaikum..
Salam sejahtera..
Salam Ramadan...


Waahh.. tak sangka kembali sudah pada bulan ramadan.. semoga tuhan beri kekuatan pada semua untuk menjalaninya..okay ;))


Tak tahu kenapa.. tapi kali ni rasa nak berkongsi tentang yang zira sangat sayang.. (^_^) apa dan siapa agaknya kan.. mari lihat ;))

Mama dan ayah

Gambar Zira bersama Mama tercinta..

My Brother..

Me with En.Tunang yg disayangi

Zira bersama 2 orang adik sepupu kesayangan. Afif dan Athira.

Anak buah Zira.. MIA!!

Zira with Friend. Ema, HUDA (model make-up hari tu..hihi) and Wan

My Books..comics..novels.. 

My stuff..tapi tepon tu da rusak.. :( sedey.. syg sgt...

Actually ada lagi.. tapi nanti pjg menjela-jela pulak.. hihi!
Zira syg you all semua jugak tau.... ;))

With Love;
Zira Qaseh

4 comments:

  1. zira... mana gambar hana ni... takde pun... hehehe.. ^_^

    muka zira mcm ada iras2 tunang zira lah... anak buah zira tu comelnya... ^_^

    ReplyDelete
  2. meh kasi gmbr kat zira.. zira masukkan... kat 2nd episode.. hihi...

    muka kami iras2 ke? wah.. banggenye saye.... kikiki~

    Klu ikut hati..nk je letak gmbr ank buah byk2... dr kecik smpi bsr.. comel sgt... ce teka..gmbr sape yg x de..wahaha~

    ReplyDelete
  3. hana tau sape....! sape lagi kalau bukan.... *tuut* (terpaksa dirahsiakan bagi menghormati Ramadhan).. hehehe..

    ReplyDelete
  4. hahaha... terang2 sungguh.. dia ade gak blog.. tpi zira x tau pun address blog dia.. klu dia tgk zira nye.. mesti terasa je.. huhu~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...