Friday, 19 August 2011

Keletihan...

Assalamualaikum..
Salam sejahtera...dan
Salam malas untuk diri saya... kikiki~

Waa... Sangat mengantuk rasanya waktu ini.. kelewatan tidur pada malam tadi.. dan juga terus berjaga sesudah bersahur pagi tadi sehingga mengepost entry berangan di Paris pagi-pagi buta kan..haha~

Pagi-pagi lagi dah ke Hospital bersama kakak ipar membawa babynye yang berusia seminggu sehari untuk check darah.. Harap-harap baby ok je.. tak kena kuning.. kesian sangat melihat dia menangis ketika diambil darahnya...kalau la saya maknya... mungkin saya menangis melihatnya.. Lepas siap je amik darah.. hantar kakak ipar ke rumah sebab result 2 jam lagi.. so saya pergi ke market pula mencari sayur dan ikan..haaa.. kini saya sedang menulis entry ini dan kul 12 tengah hari nanti saya perlu ke hospital semula bersama kakak ipar untuk tengok result baby.. hemm... sangat mengantuk...

Ok la.. nnt saya sambung post lagi.. saya nak tido sebentar sementara menanti jam 12pm! (^_^)

with Love!
Zira *Qaseh AzRin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...