Friday, 5 August 2011

This blog is close..

Leh tak wat statement begitu..?? This blog is close sehingga saya kembali rajin mengupdatenye.. huhu~ (^_^)

1. Maaf kerana saya agak malas.
2. Maaf kerana saya demam. Tak dapat nak update.
3. Maaf kerana saya tidak mempunyai idea untuk menulis ketika ini.
4. Maaf kerana akan membiarkan blog ini sepi seketika.

TAPI anda berpeluang untuk

1. Menyuarakan apa-apa soalan tentang perancangan perkahwinan.
2. Meminta pendapat
3. Atau apa shj yg anda ingin suarakan

KECUALI

menyakitkan hati saya.. sebab sy memang tgh demam.. tak kuat.. jadi.. jg hati saya sekejap ye.. hehehe~ (^_^)

Syg semua teman yg sentiasa sokong blog ini (^_^) (^_^) (^_^)


With Love!
Zira *Qaseh AzRin

5 comments:

  1. kak zira. if you closed yr blog then kat mana saya nak usha DIY projek yg cantik-cantik......

    take care akak. get well soon

    ReplyDelete
  2. zira ni kan.... buat hana cuak je.. ingatkan tutup blog betul2 tau... nakal ni, cubit nnti br tau.. take care zira ^_^

    ReplyDelete
  3. MENGADA LA AKK NIE .. JANGAN LA ..KITE BARU NAK BLJR BRIDE TO BE AUW

    ReplyDelete
  4. hahaha..zira ngadeww~~~..xpe kte bley on9 ym kan :P

    ReplyDelete
  5. Bella: Alala.. zira cuti jap je.. nnt zira upload tutorial lagi ok.. nk siapkan bunga telur ;)

    Amin..harap2 cepat sembuh..

    Hana: x mo la cubit.. sakit.. agagagaga~ cuti jap je sampai sihat..

    Erin: Alala.. nnt klu ade pape mslh.. leh tegur akk kat ym tau.. nnt akk ajar lagi pape yg erin nk tau..ok..

    Atie: Mengade2 gilew aa zira ni.. haha~ pape kat ym je.. klu bukak blog nye nnt x wat keje ape dah..haha~ x siap2 nnt bunga telurnye..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...