Monday, 19 September 2011

19 September 2011: Genap setahun pertunangan dengan insan tercinta :)

Assalamualaikum..
Salam sejahtera...

Actually takde apa yang nak dikongsi cuma... baru teringat akan tarikh hari ini yang menjadi hari terikatnye saya dengan tunang tercinta.. (^_^) Genap setahun menjadi tunangan orang..

Photography : Magical Shots Photography
Make up: Kaseh collection
Dress: Own Collection
Dalam setahun.. banyak halangan juga yg dirasai.. tapi masih tetap kuat dan utuh untuk mempertahankan cinta kami... (hehehe.. ayat ni skema x..). Kerana ikatan ini juga wujudnya blog KISAH QASEH AZRIN ini untuk berkongsi kisah perjalanan dan persiapan perkahwinan si AzRin (AZira dan azuRIN)..

First header for this blog
Pelbagai informasi tentang perkahwinan dikongsi.. DO IT YOURSELF stuff di tayang dan dipampang di blog keramat ini... berkongsi idea wedding dress design dengan teman blogger.. saban hari blog ini di lihat kewujudannya.. dari asalnya yang tidak punya followers..kini adalah beberapa orang yang menunggu saya menulis entry.. tapi bukan followers yang saya kejar... kerana saya menulis untuk mengisi masa.. 
 
Di blog ini juga saya punya beberapa teman yang sangat ambil berat tentang diri saya... dulu.. kawan, tunang, teman sehidup semati saya hanya insan bernama AzuRIN. Tapi kerana blog ini, saya punya teman yg ada waktu susah saya... walaupun hanya di alam maya.. tapi sokongan dan pemberi semangat kadang kala lebih bermakna dari segalanya.. sekurang2nya.. dengan adanya insan2 ini.. TETAP ada teman untuk memberi semangat..Terima kasih teman-teman.. atie.. hana.. dan yang lain-lainnya.. ;)

Apa yang diharapkan.. perjalanan persiapan perkahwinan saya dipermudahkan.. dan berjalan dengan lancar.. juga punya teman-teman blogger yang menghargai persahabatan.. :)


9 comments:

  1. betul, nora menulis pun suka untuk share bukan utk glamer..tak tahula sampai bila.. harap dapat jumpa kamu satu hari nanti dan hepi engagementsery dear :)

    ReplyDelete
  2. Zira.. happy anniversary enggangement.. (betul ke ayat ni?) Ape2 pun, hana doakan hubungan zira & tunang kekal dan sentiasa bahagia... Cmner progress wedding zira? dah bincang ke?

    ReplyDelete
  3. itulah kepentingan follower,pemberi semangat dalam senyap!

    ReplyDelete
  4. dah setahun ke kak? awww. happy engagement anniversary. semoga perjalanan akak dengan en. tunang dipermudahkan.

    ReplyDelete
  5. Atie: Alhamdulillah.. :)

    Nora: Semoga berjumpa lah kite satu hari nnt kan! (^_^) zira pun x tau sampai bile menulis ni.. tapi rs mcm dah nk pencen.... ngee

    Hana: tenkiu... amin amin amin ya rabbal alamin.. :) progress terhenti.. rasa mcm nk cancel :| huhuhu~

    Ryn: Tenkiu dear! :)

    cheq sue: Ya! setuju..tenkiu dear ;))

    Bella: yup... setahun sudah... (^_^)
    Amin ya rabbal alamin... :)

    ReplyDelete
  6. muga korang tambah2 bahagia yee, happy blogging...

    ReplyDelete
  7. tenkiu ieda! :) amin amin ya rabbal a'lamin...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...