Tuesday, 6 September 2011

Kembali ke blog..

Assalamualaikum...
Salam sejahtera..

Alhamdulillah... puasa dah selesai.. raya pun dah berlalu... Selamat Hari Raya Aidilfitri pada semua.. Entry ni memang x de gambar yg nk dikongsi.. Time hari raya zira tak amik gambar.. time birthday 2 hari lepas pun x de gambar.. Huhu.. sangat low profile sungguh saya kan.. Rsa macam dah lama sangat (memang lama pun!) tak post apa-apa kat blog.. rasa canggung je bile nk menulis balik....

Buat masa sekarang... dah kena concentrate semula untuk wedding preparation.. nk kne siapkan bunga telur.. beg doorgift.. settlekan baju-baju yang related dengan majlis... hopefully fikiran saya tenang nak buat semua ni... kalau gelabah sangat... satu pun tak jadi kang...hemm...

Hari ini... Pak su saya yang juga cikgu kat sekolah saya bersekolah dulu beritahu seorang ustazah yang juga mengajar saya telah pun kembali ke rahmatullah.. baru semalam saya tahu ustazah sakit waktu beraya kat rumah kawan... mak kawan saya tu cikgu saya juga... Beliau meninggal kerana barah otak... em.. semoga beliau tenang di alam sana... Al-Fatihah......


10 comments:

  1. Zira.. missing u dear....
    camner raya? ok ke?

    ReplyDelete
  2. alfatihah !~ akkkkkk mana akk ilang menanti blog akk tau .... :(

    ReplyDelete
  3. haaaaaaaaaaaaaaaa..mane kamu menghilang nak chating pun bosan xde u..:(..mencikk!!!..huhuh :P

    ReplyDelete
  4. Hana: Miss u too!!! miss byk sgt tau... hihi~
    Raya biase2 jew.. sbb kurang sihat.. rasenye zira pun kne g check up blik takut ade skit yg x diketahui... huhu~ hana raye ok x...

    Erin: akk x hilang.. ade ni... cume lmbt loading nk berinternet semula.. kekeke :p
    nnt akk post blog banyak2 lagi ea...

    Atie: Chak!!! haa... zira ade ni.. ok2.. pasni kamo bleh buzz zira kat ym dgn sng hti.. hehe... jgn mencik2 ea.. sayang kamo semua... hehehe~

    ReplyDelete
  5. yeayyyyy suke2 ... byk nk tye ..akk kotak doorgift akk uh akk tempah mana ?>

    ReplyDelete
  6. doorgift akk amik ngan kawan akk.. time tu dia nk clearance stock.. skrg x tau balance ade lg ke x dik..

    ReplyDelete
  7. la..nape sedih...adik nk byk ke ckit...

    ReplyDelete
  8. banyak .. kite x siap ape pon nie . masih pening untuk gift2 nie .. :( byk kod

    ReplyDelete
  9. byk tu brp dik.. hri tu akk order 800 box tu.. kire2 blik nk pki 700 pcs je.. humm.. balance kat kedai akk x pasti tggl brp.. nnt akk tnye kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...