Saturday, 10 September 2011

Sakitnya hati!

Salam semua...

Tengok sikit pukul berapa aku tulis entry ni.. Tulis dengan rasa sakit hati..! Kenapa? Pagi-pagi buta cenggini.. ada la bebudak sekolah menengah yang berjinak-jinak dengan merempit-rempit... Sakit hati tau merempit dari hujung jalan ke hujung jalan depan rumah aku ni.. heh.... mentang-mentang esok cuti sekolah... orang nak tido pun tak boleh... sabarnya lah... kalau hilang sabar.. aku tepon balai polis juga ni kang... MENGGANGGU KETENTERAMAN AWAM! esok malam lagi lah... malam minggu.. klu berulang sok...mmg aku tepon polis.. semak je... tiap tahun ada je dak2 camni... kesian parent dorg sbb ank dorg camni... :(

3 comments:

  1. uish...memang sakit hati la klo diorag merempit malam2..ganggu org nak tido je..

    ReplyDelete
  2. Zira... sabar tau...
    Lain call je polis....
    diorang mi memang tak sayang nyawa sendiri...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...