Friday, 21 October 2011

Fazzilah Shoes

Assalamualaikum,
Salam sejahtera.

Hai semua.. hari tu zira janji nk kongsi beberapa hasil kerja zira.. Alhamdulillah.. selesai satu kerja iaitu hias 2 pasang kasut untuk b2b.

Semalam siap lagi satu kasut untuk di D.I.Y... Permintaan b2b Fazzilah yang sekampung dengan ku. Dia adalah customer Butik Kaseh Collection. Untuk memenuhi impian nya.. saya pun membantu untuk menghias kasut plain yang diberi kepada saya. Jadi, kali ini..saya akan berkongsi hasil kerja yang tidak seberapa ni pada semua.. you all semua pun boleh buat ;) Ikut saja kreativiti masing-masing ye..

Kedua-dua kasut yg diberikan pada saya kosong sahaja. Tiada satu aksesori pun terletak di depan, belakang, kiri, kanan, atas mahupun bawah kasut..Huhu (ade ke org letak aksesori kat bawah kasut??? lebih-lebihkan! hahaha) Malangnya saya terlupa nk ambil gambar before decoration..huhu..jadi bayangkan saje kalau kasut itu kosong tanpa hiasan ye! sebab saya hanya berkongsi hasilnya setelah siap sahaja.. kekeke~ Mari lihat! (^_^)


Grey shoe for private reception.. I also make a fabric flower for the wedding dress... :))


Blue Shoe for reception.. ;)

Thank you Kak Fazzilah sebab memberi kepercayaan pada zira yang tak berapa nk pandai ni (^_^)

Thank you Allah sebab beri ilmu dan bakat pada zira.. Alhamdulillah...


10 comments:

  1. Fariza: Tenkiu ;) kasut2 itu dah memang cantik.. (^_^)

    Ain: akak pun suka yg itu ;) sweet kan! ;)

    ReplyDelete
  2. gorgeoussss!! Like Like Like. ;-))

    ReplyDelete
  3. kite suke yang biru tu.. warna biru bunga tu naik. suka suka suka!!!!

    ReplyDelete
  4. cantek!!! terutama yg biru tu.. =)

    ReplyDelete
  5. sis...berkonan lah dgn bunga yg kasut biru tu..err...bole ajarkan x buat mcm mane?
    hehe...kalau tmpah bole?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...