Wednesday, 17 July 2013

Brooch hand-bouquet by KQA

Assalamualaikum..
dan selamat sejahtera teman2..

Dah beberapa hari bercuti dari menulis dah rasa rindu.. Macam mana saya boleh tinggalkan blog saya sampai setahun lamanya sebelum ini.. ;))

Alhamdulillah.. Bleeding yg sy alami beberapa hari yg lps sudah pun berhenti.. Harap tiada apa-apa terjadi pada saya dan kandungan. Terima kasih buat kawan-kawan yang memberi nasihat.. Memberi semangat dan juga yang sentiasa mendoakan kesejahteraan saya dan baby. Saya sangat menghargainya. 

Hari ini saya ingin berkongsi sedikit gambar hasil seni tangan saya. Kali ini saya berkongsi tentang bunga tangan pula. Bunga tangan ini di tempah oleh isteri kepada kawan baik saya. Pada sesiapa yang berminat juga boleh hubungi saya nanti.. 



Ada beberapa bunga tangan lagi yang ditempah oleh customer2 cantik.. Saya akan upload lagi akan datang yea..

Ini sahaja yang dapat saya kongsikan kali ini. Terima kasih pada yang singgah dan membaca entry ini (^_^)

Love & Regards;
Zira.


2 comments:

  1. cantek...
    sangat berbakat..
    semoga sis dan kandungan sentiasa sihat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai hani.. Amin.. In Shaa Allah.. Harap2 begitulah.. Nway.. Thank you for the kind words.. ❤ ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...